Banana pancakes & Müsli

Dneska bych se chtěla zaměřit trošku jiným směrem. Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jestli mám vůbec psát o jídle nebo o vaření, hned Vám řeknu důvod proč.
Musím říct, že jsem nikdy nebyla a asi ani nebudu kuchařka. I když se to od všech dívek a žen očekává, určitě se najde aspoň pár z nich, kterým to nejde nebo je vaření nebaví.
Ovšem já to mám trošku jinak. Nevařím ráda a když nemusím tak to ani nedělám, ale když už si mám něco uvařit, tak se snažím co nejvíc to jde, abych to zvládla hned napoprvé. A právě díky tomu se dostávám k dnešnímu "tématu" a to BANÁNOVÝM LÍVANCŮM.


Kdo je ještě nezná, tak se jedná o "zdravější" verzi lívanců. Normální lívance se většinou dělají z hladké mouky a cukru. V tom jsou banánové lívance jiné. Banánové lívance se totiž dělají většinou pouze z jednoho nebo dvou banánů, vajíčka a ovesných vloček.

  • 1 banán (podle chuti)
  • 2 vajíčka
  • ovesné vločky pro zahuštění těsta
Já jakožto začátečník jsem si myslela, že mi bude hořet kuchyně, ale kupodivu jsme to se sestrou přežily ve zdraví ;) I když se mi podařilo pár z nich trošku spálit, chuť to ale vůbec nepokazilo :) A nebude se to tak zdát podle fotky, ale z toho malinkého "těsta" uděláte víc lívanců než u těch obyčejných :)
A když už jsme u těch zdravých snídaní, či svačinek, mám tu pro Vás takovou novinku, kterou jsem objevila v DM Drogerii a musím uznat, že je to super. Já osobně jsem nikdy ovesné vločky neměla ráda, ale pak jsem si dala tyhle a zachutnalo mi to (sice ne napoprvé, protože to byl nezvyk, ale nakonec jsem si k nim cestu našla). Určitě vřele doporučuji všem, co mají ovesné vločky rádi nebo je chtějí ochutnat :)
Chtěli byste více takových FOOD článků? Napište mi do komentáře o jakém jídle byste ode mě chtěli slyšet a já se budu snažit Vám co nejvíce vyhovět ;)

XO ♫♀ Adorkable


Komentáře

Oblíbené příspěvky