Book Wishlist

Ahoj!

Tento článek měl být v první řadě jenom Wishlist obecně. Ale potom jsem si uvědomila, že vlastně vůbec nemám tušení, co bych chtěla, tak jsem si řekla, že když jsem si Ježíškovi napsala o knížky, tak bych to mohla dát i sem jako inspiraci pro Vás.



Musím říct, že výběr je hodně, ale opravdu hodně velký, protože jakmile si začnu psát něco jako seznam knih co bych chtěla nebo seznam knih které musím přečíst, tak bych u toho mohla sedět klidně i 2 dny, než by mi došly možnosti :D

Každopádně jsem vybrala těchto pár knížek, které bych si chtěla přečíst nebo aspoň dostat pod stromeček.






ANNA TODD - After: Pouto
Jak už určitě víte, mám doma všechny díly After. Na první díl jsem dělala recenzi, na kterou se můžete podívat TADY.
Tento díl by měl být posledním rozuzlením celého děje, nemůžu se dočkat až si ji přečtu!!

AFFINITY KONAR - Mischling
Tuto knížku jsem četla jako recenzi od jedné slečny. Okamžitě mě zaujala, protože děj je z koncentračního tábora, kam se dostanou děti, dvojčata a zdejší doktor si z takových dětí dělá "farmu". Nejsem sice velkým zastáncem tohoto období, ale tahle knížka mě fakt hodně zajímá.




 MARKUS ZUSAK - Zlodějka knih
Tuto knížku jsem sice viděla jako film, ale tuhle knížku opravdu musím mít doma, protože má naprosto dokonalý příběh. Ano, vím že jsem řekla, že tohle období nijak nemusím, ale přísahám, že tahle kniha, stejně jako Mischling opravdu stojí za přečtení.

PAULA HAWKINS - Dívka ve vlaku
Tuto knížku teda nemám v plánu si kupovat, ale vypůjčit od své kamarádky. Musím říct, že ukázka filmu mě nijak moc nenadchla, ale to neznamená, že knížka bude stejná.

Jaký je tvůj letošní wishlist?

XO ♫♀ Adorkable

Komentáře

Oblíbené příspěvky